sâmbătă, 19 iunie 2010

imi vine sa-mi bag cucurelu...

Am asa o stare imposibila, n-am chef de nimik, mi-e indiferent ce fac altii ba chiar mi-e indiferent ce fac si eu. Stau ca bou si pierd vremea pe net, citesc ce mai scrie cate unu cate altu pe blogger, unii ma enerveaza altii ma distreaza, deci ca sa nu zic asadar imi vine sa-mi bag cucurelu...! Fiind sambata alene ma zmucesc din pat sa ies un pic la aer, o tigare una alta sa treaca timpu. In oras belesc ochii pe la vitrine prin cafenele, dughene chestii si ce dracu sa vezi ori ciudati ori preturi de criza cica.... Daca voi ati vazut reduceri pe undeva va rog anuntati-ma ca eu le caut si nimik, numa vorbe, niste preturi de te doare capu degeaba. Vrei sa bei o cafea pretu e la fel ca acu doi ani, un cola, o bere, un mc'donalds, etc toate sunt la fel, si unde sunt reduceriele? Da, poate s-au redus ceva la niste chestii care oricum nu le vrea nimeni nici acu nici in alte vremuri. Vrei masina noua? foarte tare pretul e la fel ca pana acuma, mint astea ca la balamuc cica daca dai cupoate iti scade, ce scade omu' lu' d-zeu ca mint si astea de rup, pai ce cupoanele se dau pe gratis si eu nu stiu?? Deci hai sictir jegosi ordinari!!! bagami-as cucurelu in voi de porci ordinari!
Mergand asa pe strada te uiti si la oameni sa vezi asa cam ce stare au, eu am vazut mai mult tristi, sincer, tineri ca si mine si tristi, obositi, sictiriti. E greu cred sa mai si traiesti, e dureros chiar, frustrant si plictisitor, ai invatat, te-ai zbatut, ai facut sacrifici de-a-n-curulea, vezi cate unu de iti vine sa-i vopsesti bordu care pute de prostie da' are niste figuri pa el de nu-ti vine a crede, ai impresia ca asteapta sa-i dai flori, da nu orice flori ca el nu poate duce orice flori trebe sa-i dai flori cu maner ca de asa sta treaba...
Pe langa toate astea mai vezi si oameni ok, sau cel putin asa par, habar n-am oricum toti par ca au griji, ... oare mai dureaza mult imbecila asta de criza ??? voi ce ziceti?

5 comentarii:

  1. ESTI CAM SUPARAT PE VIATA :)) SI PE CRIZA. CRIZA O SA TINA...O SA NE TINA DE URAT CAND N-AVEM PE NIMENI :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristeanee gata cu aprobarea scrieti ce vreti!!

    RăspundețiȘtergere
  4. lacrimi multzam de comentariu, ce sa zic, sunt suparat ca sufera numa cine nu trebe, exista si oameni de treaba in tara asta zau!

    RăspundețiȘtergere